W ramach dostawy oraz zwrotów zamówień, laris-perfect.pl współpracuje z wyłącznie z firmą kurierską:
DPD – dostawa przesyłek standardowych
Nie pobieramy ŻADNEJ opłaty za dostarczenie paczki. Również wysyłka zwrotna jest BEZPŁATNA.
Standardowy czas dostawy zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy, przygotowanie paczki oraz jej dostawę. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu.
Kurierzy DPD dostarczają przesyłki w godz. 8.00-20.00 od poniedziałku do piątku.
DPD: Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, a w przypadku jej niepowodzenia, jeszcze jedną. Po trzech próbach, paczka trafia na 5 dni roboczych do najbliższego punktu DPD i dopiero stamtąd zostaje odesłana do Laris-Perfect.
Nie wiesz, gdzie znajduje się Twoja paczka?
Jeśli status Twojej dostawy nie zmienił się od 5 dni roboczych, a firma kurierska nie kontaktowała się z Tobą, prosimy daj nam znać. W ten sposób najszybciej będziemy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka, a w razie potrzeby, zlecić jej poszukiwanie.
Jak wygląda przygotowanie przesyłki?
Po złożeniu zamówienia, produkty najpierw są kompletowane w magazynie, a potem transportowane do sortowni firmy kurierskiej.
Po opuszczeniu magazynu uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.
Ważne! Funkcja ta nie jest aktywna od razu. Zazwyczaj musi upłynąć ok 24 godzin od momentu wysyłki, a w wyjątkowych przypadkach nawet 48 godzin, aby link do strony śledzenia przesyłki zaczął działać.
Powiadomienia wysyłane przez firmy kurierskie oraz śledzenie przesyłki
DPD: dzień przed dostarczeniem paczki otrzymasz e-mail z powiadomieniem, że następnego dnia nastąpi dostarczenie. Przesyłkę dostarczaną przez firmę DPD możesz śledzić za pomocą linku – kliknij tutaj.
Bardzo przepraszamy za tę pomyłkę.
Prosimy o odesłanie do nas błędnie otrzymanego produktu. Poinformować nas o takiej sytuacji drogą mailową lub telefoniczną. Jak tylko nasz magazyn zaksięguje przesyłkę zwrotną, wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem oraz zwrócimy należność.
Aby otrzymać prawidłowy produkt, prosimy o złożenie nowego zamówienia.
Przepraszamy za niedogodności.
Za zamówienie możesz zapłacić bezpośrednio przy odbiorze paczki od kuriera. Upewnij się, że podany adres jest prawidłowy i zawiera kompletne informacje potrzebne do doręczenia Ci paczki. Zwróć również uwagę na poprawność podanego numeru telefonu, ponieważ przed dostawą zostaniesz powiadomiony SMS-em, zawierającym również numer telefonu lokalnego oddziału kuriera.
Pamiętaj, żeby przygotować odliczoną kwotę płatności – kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty.
W Laris-Perfect możesz zapłacić szybkim przelewem internetowym. Przebieg płatności
Wybierając tą metodę płatności zostaniesz przekierowany do systemu PayU, w którym wskażesz swój bank. Następnie należy zalogować się za pomocą danych dostępu do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność. Z reguły zaksięgowanie pieniędzy odbywa się w ciągu kilku minut po dokonaniu przelewu.
Ważne: Aby Twoje zamówienie mogło zostać pomyślnie złożone, po dokonaniu płatności nie wyłączaj okna przeglądarki – poczekaj, aż strona przekieruje Cię z powrotem na laris-perfect.pl.
Bezpieczne zakupy
System PayU posiada Certyfikat Wiarygodności Biznesowej oraz wykorzystuje szyfrowanie SSL, zapewniające ochronę stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną i gwarantujące wysoki poziom bezpieczeństwa zawieranych transakcji.
W Laris-Perfect akceptujemy karty MasterCard, Visa i American Express. Karta płatnicza zostanie obciążona dopiero po wysłaniu przesyłki. W przypadku zwrotu towaru, kwota zostanie przelana z powrotem na rachunek Twojej karty płatniczej.
Przebieg płatności
Na stronie Laris-Perfect klient zostaje poproszony o podanie numeru karty kredytowej, na podstawie którego sprzedawca identyfikuje wystawcę karty. W zależności od indywidualnych ustawień konta bankowego, może nastąpić przekierowanie klienta do strony banku wystawcy.
Zarówno w przypadku Verified by VISA jak i MasterCard Secure Code w trakcie przeprowadzania płatności klienci automatycznie zostaną przekierowani na stronę swojego banku. Tam następuje identyfikacja klienta, zazwyczaj poprzez podanie hasła (np. kod SMS wysłany na Twój numer telefonu komórkowego lub odczyt hasła wygenerowanego przez token).
Jeśli tożsamość klienta zostaje potwierdzona, wówczas zostaje on ponownie przekierowany na stronę Laris-Perfect, gdzie proces zakupu zostanie sfinalizowany.
Bezpieczne zakupy
Dane Twojej karty płatniczej są przesyłane za pomocą szyfrowania SSL. Dzięki temu wysokiemu standardowi bezpieczeństwa, zakupy w Laris-Perfect za pomocą karty płatniczej są zawsze bezpieczne. Verified by VISA oraz MasterCard Secure Code, dzięki specjalnym procesom szyfrowania, umożliwiają wyjątkowo bezpieczne przeprowadzenie transakcji w Internecie za pomocą karty płatniczej.
Przepisy Unii Europejskiej zmieniają się, aby zapewnić Ci większe bezpieczeństwo podczas dokonywania płatności online kartą płatniczą. Płatność za każde zamówienie złożone po 14.09.2019 będzie musiała zostać przez Ciebie zautoryzowana za pomocą usługi 3D Secure, dostosowanej odpowiednio do rodzaju Twojej karty płatniczej, na przykład Visa Secure, Mastercard Identity Check lub American Express SafeKey.
Co musisz zrobić?
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/zrobiłaś, musisz zarejestrować swoją kartę płatniczą w 3D Secure. Większość banków zazwyczaj oferuje możliwość zarejestrowania karty online. Sprawdź stronę swojego banku, aby uzyskać więcej informacji.
Jeśli Twoja karta jest już zarejestrowana w 3D Secure lub jeśli korzystałeś/korzystałaś z tej opcji wcześniej, ponowna rejestracja nie będzie konieczna. Niemniej jednak, Twój bank mógł ustanowić zupełnie nowy proces, aby poprawić jakość płatności. Niektóre banki zaprojektowały w tym celu nową, dedykowaną aplikację na smartfony. Skontaktuj się ze swoim bankiem, w celu uzyskania szczegółowych informacji.
Aby upewnić się, że możesz w prosty i bezpieczny sposób opłacić swoje następne zamówienie, rekomendujemy Ci aktywowanie 3D Secure przed złożeniem następnego zamówienia.
Wybierz płatność przez PayPal, a na koniec procesu składania zamówienia zostaniesz przekierowany bezpośrednio do systemu PayPal. Jeśli jesteś już klientem PayPal, możesz się tam zalogować za pomocą swoich danych użytkownika i potwierdzić płatność. Jeśli jesteś nowym klientem PayPal, możesz również zalogować się jako gość lub utworzyć nowe konto PayPal, a następnie potwierdzić płatność.
Realizacja Twojego zamówienia rozpocznie się, gdy tylko płatność zostanie u nas zaksięgowana – przeważnie trwa to jedynie kilka minut. Po dokonaniu płatności w systemie PayPal, otrzymasz od nas potwierdzenie złożenia zamówienia. Zwróć jednak uwagę na to, że sporadycznie może dojść na stronach PayPal do błędów, na które nie mamy wpływu.
W razie dalszych pytań dotyczących płatności, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Jak tylko zaksięgujemy Twoją wpłatę, zamówienie zostanie przekazane do realizacji. Księgowanie płatności może potrwać maks. 2-4 dni robocze. Zamówione artykuły pozostają dla Ciebie zarezerwowane przez 7 dni.
Jak zapłacić przelewem tradycyjnym:
Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem oraz niezbędne dane do realizacji przelewu:
Odbiorca: | Laris-Perfect Sp.z.o.o |
Adres (jeśli wymagane): | ul.Bronowicka 38/5, 30-091 Kraków |
Numer konta: | PL 65 1050 1214 1000 0090 3095 1041 |
Nazwa banku: | ING Bank Śląski |
Tytuł przelewu: | numer Twojego zamówienia |
Wyrażacie Państwo zgodę na przelew wierzytelności sprzedawcy o zapłatę ceny na rzecz pomiotu trzeciego, w tym na rzecz Laris-Perfect Sp.z.o.o.
Ważne: Każde zamówienie należy opłacić oddzielnym przelewem. W tytule przelewu wpisz wyłącznie numer zamówienia.
Jak mogę otrzymać fakturę VAT?
Możesz pobrać fakturę VAT dla swoich ostatnich zamówień poniżej. Jeśli Twoje zamówienie zostało złożone niedawno, poczekaj aż otrzymasz przesyłkę – dokument będzie dostępny dopiero po pomyślnym doręczeniu.
Uwaga: wszystkie potrzebne dane do faktury VAT należy umieścić w adresie rachunku przed złożeniem zamówienia. Numer identyfikacji podatkowej (NIP) wprowadź w polu “NIP (Opcjonalne)”. Zmiana danych do faktury po złożeniu zamówienia nie jest już możliwa.
Twoja preferowana forma płatności jest niedostępna?
Bardzo nam przykro, ale w chwili finalizowania zamówienia nie wszystkie opcje płatności mogą zostać zaoferowane. Ich dostępność jest dopasowana do każdego zamówienia indywidualnie. Manualna zmiana przez naszych konsultantów jest niemożliwa.